سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمانبندی لایو اینستاگرام

?

لایو اینستاگرام به پخش زنده ویدیو در برنامه اینستاگرام گفته می‌شود و از طریق بخش Stories اینستاگرام قابل دسترسی می‌باشد. با استفاده از قابلیت لایو استوری می‌توانید به طور همزمان با فالوور های خود (Followers) در ارتباط بوده و به طور زنده پاسخ نظرات آن‌ها را بدهید. امروزه لایو استوری از جمله ساده‌ترین و لذت بخش‌ترین ابزار ضبط و پخش ویدیو به صورت زنده می‌باشد.

این ویژگی در میان کاربران و به‌خصوص سلبریتی‌های اینستاگرام بسیار پر‌طرفدار است. مثلاً یک شخصیت معروف می‌تواند وقتی را از قبل مشخص نموده، با طرفدارانش به طور زنده صحبت کند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. همچنین لایو استوری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای تبلیغات و بازاریابی دارد.

زمانبندی لایو اینستاگرام برای اولین بار در مدیر هاب!

مدیر هاب دست به یک اقدام شگفت انگیر زده و برای شما یک امکان ویژه که کسی انتظارش را نداشته است در پلتفرم خود ارائه داده است. شما می توانید هر ویدیو و یا کلیپ از پیش ضبط شده را در این پلتفرم به گونه ای مشخص کنید که به صورت یک لایو زنده پخش شود! خیلی خوب است نه؟ می دانیم!

instagram?

گیریم که از زمانبندی لایو اینستاگرام استفاده کردیم، چه فایده ای دارد؟

منم اونجا بودم!

فکر کنید دوستان شما یا یکی از اطرافیانتان جایی رفته است که شما با او نرفته اید و قرار است بخاطر این کرونای نامهربان در خانه بمانید! خب مشکلی ندارد! اگر می خواهید به هر دلیلی ثابت کنید جایی بوده اید که نبوده اید بگویید برای شما فیلم بگیرند، بفرستند و شما با مدیر هاب آن را زمانبندی کنید و یا همان لحظه به صورت لایو در صفحه خود منتشر کنید!

برای مسابقات و قرعه کشی ها هم مناسب است!

این خیلی بد است که می ترسید روی لایو زنده اتفاقی بیفتد و اعتبار شما را خدشه دار کند. مثل لایو گرفتن از قرعه کشی ها یا نحوه تولید محصولات و ارائه خدمات.   این مدل فیلم برداری ها باید چک شوند تا در آن ها مسئله مخرب کننده ای وجود نداشته باشد. می توانید فیلم بگیرید و بعد آن را بعد از چک کردن به صورت لایو منتشر کنید.

اینترنت ندارید و می خواهید لایو بگیرید!

فکر کنید همین حالا اتفاقی در حال رخ دادن است که باید به صورت لایو به مردم نشان دهید، ( مثل فیلمبرداری از خدمات یک شرکت، رفتن به مسافرت ها وقتی که زمان محدودی دارید، وقتی قرار است با کسی لایو بگیرید و او زمان محدودی کنار شماست و …) ناگهان بسته شما تمام شده و یا به هر دلیلی دسترسی به اینترنت شما با مشکل مواجه شده است. به جای نگران شدن می توانید از این قابلیت مدیر هاب برای زمانبندی لایو اینستاگرام استفاده کنید!

وقت ندارید تا جایی که باید، بروید!

شاید باید برای گرفتن لایو تبلیغاتی تا جایی می رفته اید که دیگر وقت آن را ندارید و یا به خاطر دلایلی مثل کرونا ترجیح می دهید نروید. یا حتی همان لحظه در جایی اتفاقی می افتد (آرایشگاه ها، سخنرانی هایی که حضور ندارید و …) که شرکت یا فرد مورد نظر به عنوان اسپانسر اصرار دارند هر طور که شده به صورت مستقیم به صورت لایو از پیج شما دیده شود. می تواند برای شما یک کلیپ بفرستد و شما آن را در صفحه خود به عنوان یک لایو زنده به اشتراک بگذارید.

ساعتی که قول داده اید لایو بگیرید، کار دارید!

خیلی پیش آمده شما به مخاطبین خود قول می دهید دقیقا ساعت سه بعد از ظهر لایو بگیرید و به سوالاتشان پاسخ دهید، ولی در همین لحظه یک قرار کاری خیلی مهم پیش می آید که باید آن را به تعویق بیندارید. اگر شما در ساعتی که گفته اید و خیلی هم روی آن تاکید کرده اید آنلاین نشوید و لایو نگیرید اعتبارتان را از دست می دهید! زمانبندی لایو اینستاگرام اینجا به دادتان میرسد، می توانید کمی زودتر که مساعد هستید آن را ضبط کنید و بعد در ساعت موعد آن را منتشر کنید تا خوش قول بمانید و فالورها به حرف هایتان اعتماد کنند!

از لحظاتتان لایو نگیرید، لذت ببرید!

نیازی نیست موبایل به دست لایو بگیرید و لحظات زیبایی را وقتی در مجازی مشغول هستید از دست بدهید، یک بار از هرچیزی که می خواهید فیلم بگیرید و آن را بعدا در صفحه خود به صورت لایو زنده پخش کنید! حتی وقتی در یک روز یک لایو گرفته اید و لایو دیگری هم می خواهید بگیرید که همان لحظه فقط باید بگیرید، (مسافرت رفته اید و مدت محدودی آن حا هستید یا به یک جشنواره رفته اید که فرصت کمی دارید و مطلع هستید لایو های زیاد را هم کسی نمی بیند!) می توانید آن را فیلمبرداری کنید و در زمان مناسب در صفحه خود منتشر کنید.

همین حالا ثبت نام کنید و 7 روز رایگان استفاده کنید!

 

زمانبندی لایو اینستاگرام

?