سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت طراحی اپلیکیشن مشاوره ای با روش سنتی

?

یکی از ایده های پرفروش در طراحی اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن مشاوره ای در زمینه های مختلف مثل طراحی اپلیکیشن مشاوره پزشکی، طراحی اپلیکیشن و سایت مشاوره تحصیلی، یا طراحی اپلیکیشن مشاوره شغلی متناسب با مهارت شماست.

به نظر شما چه تعدادی از ایرانی ها از موبایل هوشمند استفاده می کننند؟ با توجه به آمارهای موثق، در سال 1392 فقط 2 میلیون موبایل هوشمند در کشور ما وجود داشت. از سال 1392 روندی افزایشی کاربران تلفن همراه ایرانی افزایش شدیدی پیدا کردند.

طبق آخرین آمار به دست آمده حدود 70 میلیون نفر در کشور از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. اشتباه نخواندید؛ در طول 8 سال بیش از 70 میلیون به جمع مصرف کنندگان موبایل های هوشمند پیوستند.

این تغییرات و تحولات سریع معنا و مفهومات بسیار روشنی دارند؛ تمایل مردم به تلفن های هوشمند با یک شیب تند افزایش پیدا کرده او از این رو کسب و کارها هم خود را با این شرایط تطبیق داده اند.

گروهی از افرادی که در عرصه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند می گویند که فقط کسب و کارهایی که فعالیت خود را به سمت تکنولوژی های مبتنی بر موبایل هدایت کرده اند، در آینده باقی مانده اند.

با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود، درهای یک بازار بسیار گسترده به روی مجموعه شما باز می شود. اما توجه داشته باشید که در سال هایی که گذشت با تجربه های شکست خورده در زمینه طراحی اپلیکیشن در کشور به وفور مواجه شدیم. راهنمایی های مشاورین طراحی اپلیکیشن می تواند از تکرار تجربیات تلخ اینچنینی پیشگیری کند.

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای اختصاصی تخصص ماست، اگر نیاز به نمونه کار دارید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن شما را یاری کنیم.

?

تفاوت طراحی اپلیکیشن مشاوره ای با روش سنتی

شما با طراحی یک اپلیکیشن علاوه بر دسترسی ساده کاربر به فرد مشاور، امکان سواستفاده علیه گروه خود را به صورت کامل ازبین می برید. مزایای بازاریابی و کسب و کار آنلاین برای مشاورین انقدر زیاد است که افراد برای استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند.

مشاوره با مراجعه حضوری یک زمان حرف اول را در بین مردم می زد. این نوع مشاوره ها با مراجعه حضوری افراد انجام می شد و کنار ویژگی های خاص مثبت، معایب بزرگی هم داشت. مثلا افرادی که در جست و جوی مشاوره در زمینه خاصی بودند، نمی توانستند به آسانی مشاور مناسبی در این زمینه را پیدا کنند.

از طرف دیگر، پیدا کردن مشاورین متنوع هم عملا کار سختی بود. اما امروزه و با توجه به روی آوردن مشاورین و شرکت ها به مشاوره آنلاین، همه موارد ذکر شده انقدر اسان شده اند که افراد در هر موقعیت جغرافیایی می توانند با بهترین مشاور در عرصه های تخصصی صحبت کنند.

در حقیقت، مشاوره آنلاین علاوه بر این که تجربه جذاب و آسانی برای کاربران به شمار می آیند، با توجه به عملکرد مفید، به صاحبان مشاغل و مشاورین هم فواید زیادی رسانده اند.

اپلیکیشن مشاوره ای باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

بخش های مختلفی در طراحی اپلیکیشن مشاوره ای کاربرد دارند که برای سهولت استفاده مشتری و افزایش مخاطب باید مورد استفاده قرار بگیرند. اشاره کنیم که شما باید براین کار برنامه ریزی کنید تا چیزی از قلم نیفتد.

  • ایجاد بخش های مجزا برای موضوعات و گروه های سنی مختلف

همه ما در طول زندگی، با مسائل و مشکلاتی بسیار روبرو می شویم که ترجیح می دهیم برای داشتن عکس العمل مناسب، با یک مشاور با تجربه و حرفه ای ارتباط برقرار کنیم. هر گروه سنی در موقعیت های مختلف با چالش های مختلفی روبرو می شود. شما می توانید در طراحی اپلیکیشن مشاوره ای خود بخش های مجزایی را برای هر موضوع طراحی کنید.

  • معرفی مرکز مشاوره و مشاورین

حالا باید به ارائه معرفی نامه جامع و جذاب درباره خودتان بپردازید. سعی کنید رزومه کاری و فعالیت های موفقیت آمیزتان را برای دیگران به نمایش بگذارید. اما ما پیشنهاد می کنیم که برای پیشگیری از افزایش متون در این قسمت، به یک معرفی کوتاه و مختصر اکتفا کنید و لینک دانلود رزومه خود را در این صفحه قرار دهید تا افرادی که می خواهند اطلاعات بیشتری داشته باشند، آن را دانلود کنند. این بخش در بیشتر مواقع با عنوان “درباره ما” یا “ما را بشناسید” و … شناخته می شود.

  • ارتباط به موقع و محرمانه با مشاورین

اصلی ترین هدف کاربران برای نصب اپلیکیشن مشاوره ای ارتباط سریع و محرمانه با مشاورین است. پس باید این کار را از طریق راه اندازی یک پنل برای کاربران انجام دهید.

با کمک این پنل اطلاعات معمول و غیر محرمانه کاربران نظیر سن، وضعیت تاهل، تحصیلات و مواردی که می تواند برای مشاور مهم باشد، دریافت می شود و زمان کافی برای برقراری تماس یا ارتباط پیامکی میان مشاورین و کاربران فراهم می شود.

?